Saturday, October 15, 2016

Forex Tdi Strategie

TDI EA Ek het langs die TDI handel metode 'n paar maande gelede. Daar is 'n handleiding handel stelsel daar buite wat ontwikkel is deur Dean Malone en ek dink daar is ook 'n Synergy draad iewers in hierdie forum. Om eerlik te wees ek is nie 'n groot fan van sy nuutste stelsel, want daar is te veel bevestiging aangaan totdat jy toegelaat word om die handel te betree. En sover ek weet Dean Malone staatmaak meestal op sy TDI stelsel wat eerste terug in 2006/2007 gepubliseer is. In elk geval ek het 'n baie back testing en ek stll regtig oortuig van die TDI, wat gewoonlik nie die geval nie. Baie van julle dalk hierdie self opgemerk het: Jy sien 'n nuwe aanwyser dat jy nie afkom voor en jy is super gelukkig met dit vir die eerste dae, ná dié sien jy die negatiewe kant (en hou op soek na nuwes). Daar is verskeie weergawes van die TDI uit op die oomblik: Die normale en stryk een gepos in die bylae vir diegene wat belangstel. Die volgende foto toon hierdie twee TDI weergawes gee die koop verkoop sein in die Daily USD / CHF (wat ek radomly opgetel) Besluit self watter een is beter. IMO met verloop van tyd het hulle gelyk hulself. Nog 'n noodsaaklike in die handel die TDI is die tydsraamwerke. In die daaglikse, weeklikse of selfs maandelikse Ek sou sê 'n mid-langtermyn belegger kan die seine op hul eie handel sonder bevestiging van 'n ander, groter tydraamwerk. Maar wat van die kleiner, wat oor die handelaar wat wil sy daaglikse 50 pitte maak. My back testing dui daarop dat die handel net uit 'n 5 min grafiek is soms 'n bietjie gevaarlik. In hierdie gevalle wil jy verdere bevestiging van hoër tydsraamwerke. Daar word gesê dat 5min-60 min bevestiging is iets wat jy kan handel of 15 Min-240 Min. Hier is 'n voorbeeld van 'n dag van DAX handel. By the way net handel die sein self is nie die pad om te gaan in die oorspronklike sin. Jy wil om seker te maak waar die TDI Kruis gebeur. Ek sal in 'n oomblik hieroor praat. Jy kan sien net die handel 5min seine gee jou baie ambagte en algehele per dag sal jy nog argief 10-50 Dax punte aan nadat verspreiding (Ek betaal 1 punt versprei, wat is stil competitve jy kan ook hierdie vir enige geldeenheid paar doen). Kom ons kyk na die dieselfde dag, maar nou het ons 'n bevestiging van die 60min grafiek. Dit beteken dat die rigting waarin die 60 min grafiek gee ons is die enigste een verhandel. Ook belangrik om te noem: gebruik ons ​​die verkoop sein op die 5min grafiek om die handel weer verlaat en te wag vir 'n nuwe koopsein om die volgende een te betree. Wat kan ons sien: ek getel beide weergawes: Trading van die 5 min grafiek net vanaf 08:00 tot 17:35 (Dax Close): 23 Trades, 119 punte algehele daardie dag Vir elke handel 1 punt verspreiding in my geval, jy doen die wiskunde Ek moet ook erken: die groot skuif gemaak ons ​​ongeveer 70 pitte net en toe net uit die grafiek is nie 100 akkurate selfs as ons dit 100 punte, nog baie goed. Ok laat kyk na die dieselfde dag 2012/09/11 nou die 60 min grafiek kom in die spel as die groter tydperk: Die 60min vertel ons: Van 8-10 ons af (van die vorige dag), ons wend ons tot by 11 sodat van hierdie punt op slegs Koop ambagte. Ek dit bereken ook uit die grafiek: 14 Trades, algehele 104 punte, ook regtig 'n goeie. So op hierdie dag, beide handel style was winsgewend te maak. Nog 'n punt moet ons noem: Ons het altyd uitgehaal wanneer die countertrend sein vorendag gekom, sodat ons kan vroeër voor getrek met meer punte as aanwysers te kenne gegee, sodat, byvoorbeeld kerse verander kleur of. Kom ons praat oor die punt van die inskrywing vir 'n tweede: Wanneer die rooi lyn is bo die geel MBL en die groen kruis om die onderstebo en ons is tussen 50 en 68, dis gewoonlik 'n tendens handel. Wanneer die groen uit die VB is en is selfs onder 32 / of bo 68 dis 'n countertrend handel en jy kan redelik seker dat ten minste winsneming plaasvind vir 'n minuut. Vir die groter tydsraamwerke wat is baie waar, want die kleineres moeiliker om uit te wys. Wat van wissel markte Ja dit plaasvind selfs op kleiner tydsraamwerke, sodat Dean Malone n Volatiliteit aanwyser uit hierdie bedrywe te bly bygevoeg. Nie 'n slegte ding om te doen. Ek sien daarna uit om idees hier hoe om dié soort bedrywe te vermy. Nog 'n idee van my: Slegs handel tussen sekere tye. Vir die DAX sou dit beteken: Slegs handel die opening 8-11 / 12, bly uit tot 14 en handel die VSA opening tot DAX sluiting veiling by 17:35. Maar dis moeilik om te sê. Selfs moeiliker vir geldeenhede: Maar hier kan ons sê: Bly uit Asië sessie vir seker en wag vir Londen opening. So algehele my punt is: Is dit moontlik om 'n EA uit hierdie mooi eenvoudige metode Ek sien daarna uit om enige idees te skep / gedagtes oor this.2tdi. mq4 2tdirsxbased-smoothedampalerts. ex4 Jonny473: Ek het langs die metode TDI handel 'n paar maande gelede. Daar is 'n handleiding handel stelsel daar buite wat ontwikkel is deur Dean Malone en ek dink daar is ook 'n Synergy draad iewers in hierdie forum. Om eerlik te wees ek is nie 'n groot fan van sy nuutste stelsel, want daar is te veel bevestiging aangaan totdat jy toegelaat word om die handel te betree. En sover ek weet Dean Malone staatmaak meestal op sy TDI stelsel wat eerste terug in 2006/2007 gepubliseer is. In elk geval ek het 'n baie back testing en ek stll regtig oortuig van die TDI, wat gewoonlik nie die geval nie. Baie van julle dalk hierdie self opgemerk het: Jy sien 'n nuwe aanwyser dat jy nie afkom voor en jy is super gelukkig met dit vir die eerste dae, ná dié sien jy die negatiewe kant (en hou op soek na nuwes). Daar is verskeie weergawes van die TDI uit op die oomblik: Die normale en stryk een gepos in die bylae vir diegene wat belangstel. Die volgende foto toon hierdie twee TDI weergawes gee die koop verkoop sein in die Daily USD / CHF (wat ek radomly opgetel) Besluit self watter een is beter. IMO met verloop van tyd het hulle gelyk hulself. Nog 'n noodsaaklike in die handel die TDI is die tydsraamwerke. In die daaglikse, weeklikse of selfs maandelikse Ek sou sê 'n mid-langtermyn belegger kan die seine op hul eie handel sonder bevestiging van 'n ander, groter tydraamwerk. Maar wat van die kleiner, wat oor die handelaar wat wil sy daaglikse 50 pitte maak. My back testing dui daarop dat die handel net uit 'n 5 min grafiek is soms 'n bietjie gevaarlik. In hierdie gevalle wil jy verdere bevestiging van hoër tydsraamwerke. Daar word gesê dat 5min-60 min bevestiging is iets wat jy kan handel of 15 Min-240 Min. Hier is 'n voorbeeld van 'n dag van DAX handel. By the way net handel die sein self is nie die pad om te gaan in die oorspronklike sin. Jy wil om seker te maak waar die TDI Kruis gebeur. Ek sal in 'n oomblik hieroor praat. Jy kan sien net die handel 5min seine gee jou baie ambagte en algehele per dag sal jy nog argief 10-50 Dax punte aan nadat verspreiding (Ek betaal 1 punt versprei, wat is stil competitve jy kan ook hierdie vir enige geldeenheid paar doen). Kom ons kyk na die dieselfde dag, maar nou het ons 'n bevestiging van die 60min grafiek. Dit beteken dat die rigting waarin die 60 min grafiek gee ons is die enigste een verhandel. Ook belangrik om te noem: gebruik ons ​​die verkoop sein op die 5min grafiek om die handel weer verlaat en te wag vir 'n nuwe koopsein om die volgende een te betree. Wat kan ons sien: ek getel beide weergawes: Trading van die 5 min grafiek net vanaf 08:00 tot 17:35 (Dax Close): 23 Trades, 119 punte algehele daardie dag Vir elke handel 1 punt verspreiding in my geval, jy doen die wiskunde Ek moet ook erken: die groot skuif gemaak ons ​​ongeveer 70 pitte net en toe net uit die grafiek is nie 100 akkurate selfs as ons dit 100 punte, nog baie goed. Ok laat kyk na die dieselfde dag 2012/09/11 nou die 60 min grafiek kom in die spel as die groter tydperk: Die 60min vertel ons: Van 8-10 ons af (van die vorige dag), ons wend ons tot by 11 sodat van hierdie punt op slegs Koop ambagte. Ek dit bereken ook uit die grafiek: 14 Trades, algehele 104 punte, ook regtig 'n goeie. So op hierdie dag, beide handel style was winsgewend te maak. Nog 'n punt moet ons noem: Ons het altyd uitgehaal wanneer die countertrend sein vorendag gekom, sodat ons kan vroeër voor getrek met meer punte as aanwysers te kenne gegee, sodat, byvoorbeeld kerse verander kleur of. Kom ons praat oor die punt van die inskrywing vir 'n tweede: Wanneer die rooi lyn is bo die geel MBL en die groen kruis om die onderstebo en ons is tussen 50 en 68, dis gewoonlik 'n tendens handel. Wanneer die groen uit die VB is en is selfs onder 32 / of bo 68 dis 'n countertrend handel en jy kan redelik seker dat ten minste winsneming plaasvind vir 'n minuut. Vir die groter tydsraamwerke wat is baie waar, want die kleineres moeiliker om uit te wys. Wat van wissel markte Ja dit plaasvind selfs op kleiner tydsraamwerke, sodat Dean Malone n Volatiliteit aanwyser uit hierdie bedrywe te bly bygevoeg. Nie 'n slegte ding om te doen. Ek sien daarna uit om idees hier hoe om dié soort bedrywe te vermy. Nog 'n idee van my: Slegs handel tussen sekere tye. Vir die DAX sou dit beteken: Slegs handel die opening 8-11 / 12, bly uit tot 14 en handel die VSA opening tot DAX sluiting veiling by 17:35. Maar dis moeilik om te sê. Selfs moeiliker vir geldeenhede: Maar hier kan ons sê: Bly uit Asië sessie vir seker en wag vir Londen opening. So algehele my punt is: Is dit moontlik om 'n EA skep uit hierdie mooi eenvoudige metode Ek sien daarna uit om enige idees / gedagtes oor this.2tdi. mq4 2tdirsxbased-smoothedampalerts. ex4 Welkom by die elite afdeling en dankie vir die begin van hierdie interessante draad. Om mee te begin in die geval dat jy havent gesien ons het 'n hele paar verskillende weergawes van TDI hier www. forex-TSD / forum / eksklusiewe / 9695-elite-aanwysers-skakels-draad en kan 'n weergawe met net oor enige aanduiding te maak, ook daar soort van 'n spin off weergawe met behulp van 'n soort van reeks aanpasbare bands. Sover 'n Ea sou sy possible. Learn sê hoe om forex handel en ontketen 'n wêreld van potensiële geleentheid Vind nuwe maniere om jou handel strategie te optimaliseer met geldeenhede As yoursquore op soek na 'n hoogs vloeibare handel arena wat jou toelaat om te spekuleer oor 'n byna 24/6 valuta mark, kan forex valuta handel reg vir jou. Beurs in forex moet beperk word tot die risiko kapitaal, en die buitelandse valuta mark af ruil bevat 'n paar unieke risiko's, maar vir gesofistikeerde handelaars kan die geleentheid om voordeel te trek uit 'n baie aktiewe globale mark te voorsien. Slag Vind die inligting en hulpbronne hieronder om jou begrip van hoe om handel te dryf forex verhoog. As jy vrae het langs die pad het, kontak een van ons forex spesialiste beskikbaar enige tyd via chat, per telefoon 866-839-1100, of per e-pos 24/7. Verstaan ​​die Basics Itrsquos n globale mark vir die uitruil van valuta tussen nasies, en vir individuele spekulante of handelaars. Soos sy naam aandui, is die kleinhandel af ruil forex mark nie uitgevoer op 'n beurs, wat beteken dat daar geen fisiese plek waar alle geldeenhede handel. 'N Belangrike en noodsaaklike konsep om te verstaan ​​met forex is dat itrsquos verhandel in pare. Dit beteken jy wil koop en verkoop van 'n geldeenheid terselfdertyd. Byvoorbeeld, jy gaan in 'n Europese euro teenoor die Amerikaanse dollar handel, of euro / dollar. Dit beteken dat jy glo dat die euro sal toeneem in waarde met betrekking tot die dollar. Aan die ander kant, as die euro daal met betrekking tot die dollar, kan jy jou hele deposito, of selfs meer verloor. As die euro gaan optrek en yoursquod graag jou winste te neem, sou jy daardie posisie ldquounwindrdquo deur die verkoop van die euro en die koop van die dollar. Thatrsquos 'n baie eenvoudige voorbeeld, maar moet jy 'n algemene idee van hoe forex werk gee. Trading Forex Sommige dinge om te oorweeg voordat handel forex: HEFBOOM. Beheer oor 'n groot belegging met 'n relatief klein bedrag geld. Dit maak voorsiening vir 'n sterk potensiaal opbrengste, maar jy moet bewus wees dat dit ook kan lei tot beduidende verliese. Byna 24/6 Mark: Wees ontvanklik vir marktoestande en ekonomiese gebeure te weet dat jy kan handel byna 24 uur per dag, 6 dae per week uitvoering van die mark oop op Sondag te bemark sluit op Vrydag. L iquidity: Forex is 'n baie aktiewe mark met 'n buitengewone hoeveelheid van die saak, veral in die grootste geldeenhede. Handel 'n paar van die meer obskure pare kan likiditeit bekommernisse aan te bied. Trading koste: Forex geval is gewoonlik vereis dat die betaling van 'n beurs of lisensiegeld, maar jy sal verwag word om marge vir die posisie deponeer. Met 'n TD Ameritrade rekening, jy het die opsie om handel óf nie-kommissie FX pare of kommissie gebaseer FX pare. Markonbestendigheid, volume en beskikbaarheid stelsel kan toegang tot jou rekening en handel teregstellings vertraag. Opvoedkundige hulpbronne voorsien en moet nie beskou word as 'n individuele aanbeveling of advies doeleindes algemene inligting. Forex behels hefboom, dra 'n hoë vlak van risiko en is nie geskik vir alle beleggers. Lees asseblief die Forex Risiko-Openbaringsverklaring voor handel forex produkte. Forex rekeninge is nie beskerm deur die Securities Investor Protection Corporation (SIPC). Forex dienste wat deur TD Ameritrade Futures amp Forex LLC. Trading voorregte onderworpe aan hersiening en goedkeuring. Nie alle kliënte sal kwalifiseer. Forex rekeninge is nie beskikbaar vir inwoners van Ohio of Arizona. Internasionale beleggings behels spesiale risiko's, insluitende die wisselkoersschommelingen en politieke en ekonomiese onstabiliteit. TD Ameritrade, Inc. lid FINRA / SIPC. Dit is nie 'n aanbod of uitnodiging in enige jurisdiksie waar ons nie gemagtig is om sake te doen. TD Ameritrade is 'n handelsmerk gesamentlik besit word deur TD Ameritrade IP Company, Inc en die Toronto-Dominion Bank. afskrif 2016 TD Ameritrade IP Company, Inc. Alle regte voorbehou. Gebruik met permission. Forex Strategie Bouwer Professionele Vinnig en maklik strategie skepping meerdere toetse ten volle funksionele Expert Adviseurs Ons gebruikers het ek net begin met 'n gratis toets gister 24 uur terug en ek het reeds 'n EA gelaai in MT4 en 'n wen-handel was ook gegenereer. Amazing sagteware en werklik fantastiese ondersteuning met mnr Popov so gewillig om te help. Ek het ook geneem 'n gratis toets met 'n ander sagteware en selfs ná 'n week nie in staat om iets te verstaan ​​Die hele ervaring is fantasties ek gewoonlik program en toets 'n kenner vir sowat twee maande op MT4. Ek doen dit vir 2 dae met die Strategie Bouwer. Dit spaar my 'n groot bedrag van die tyd. Selfs die hoë prys sagteware sal die moeilikheid wat ooreenstem met hierdie een het. RFD Pro kan reeds bied die meeste kenmerke van enige van die soortgelyke sagteware, maak nie saak die prys David MacKay (BlaiserBoy) Ek onthou die begin en vroeë dae van RFD en FST ontwikkeling. Dit is inderdaad 'n geweldige ontplooiing. Laaste RFD Pro is ver buite my verwagtinge. 'N paar jaar gelede kon nie ek selfs dink dat ek so 'n groot sagteware op my rekenaar kan hardloop. Ek wil net vir jou geluk te wens met jou briljante funksie genoem Strategie Generator. Dit is wat skei jou sagteware van al jou mededingers backtest met MT4 is sloooooooooooooooow. Ek is baie meer soos weerlig spoed van RFD ek Hungarian, ek werk in Korea en jou sagteware op te slaan vir my 'n baie werk in die rug toetsing en handel. Baie verduidelijk werk, foutloos programmering, ek waardeer dit, hou. Mnr Botond Molnar Wat ek regtig graag in Forex Strategie Bouwer is die vermoë om resultate dadelik sien sonder die behoefte om te klik op die knoppie Begin in Meta Trader oor en oor weer. Maar sy so vinnig dat ek altyd wonder of die gevolg is eg is of nie. Forex Strategie Bouwer bied ook 'n strategie kragopwekker wat dit moontlik maak selfs 'n totale newbie om 'n strategie met die klik van 'n knoppie te skep. Na afloop van die strategie is gegenereer, kan jy die gedetailleerde verduideliking in die oorsig lees. Forex Strategie Bouwer Professionele gebruik in-diepte tegniese ontleding en professionele gereedskap om forex strategieë te ontleed, dit bied jou met 'n strategie Redakteur, Generator en Optimizer om jou mark aksieplan te vervolmaak. Alexandra Savin by SoftPedia ek verbaas eintlik, verneder deur te sien hoe goed is hierdie softwareHome Forex strategieë Trading Made Simple Forex Strategie 8211 Powered by TDI aanwyser Trading Made Simple Forex Strategie 8211 Powered by TDI aanwyser Elke handelaar het 'n gemeenskaplike siklus in die forex mark . Eerste begin jy met 'n demo rekening, koop wanneer die prys styg, verkoop wanneer die prys daal. Alles lyk perfek in die eerste paar weke. Jy besluit om 'n ware rekening oop te maak. Intussen jy ontdek dat daar baie aanwysers aan jou vertel wat om te doen. Jou kaarte vol aanwysers geword het, kan jy skaars sien, want daar is geen ruimte gelaat op die grafiek. Jy maak 'n posisie met die regte geld en dinge begin om harder te kry. Soms sluit jy ambagte met min wins terwyl jy dit vroeër kon gesluit en het 150 pitte. Aangesien jy hoef nie sekere reëls en strategie, jou rekening begin smelt as gevolg van verskillende marktoestande. Op hierdie stadium begin om forums te soek, webwerwe om jou te vertel wat om te doen. Uiteindelik jy blaas 'n ander rekening en blameer ander vir hul slegte oproepe. Volgende wat jy soek vir winsgewende deskundige adviseurs uit te voer op jou rekenaar. Natuurlik, dieselfde resultaat te kry nie. Uiteindelik besluit om 'n strategie wat werk soek en jy leer nuwe dinge as wat jy soek. Belangrikste ding wat ek geleer het om 'n suksesvolle is om geduldig (wag vir die regte tyd) en as gevolg van die strategie wat ek gebruik. Natuurlik leer jy risikobestuur sowel. Ag en nog een belangrike ding nooit ontslae beduie van ander handelaars oproepe, net handel wat jy veroorsaak deur jouself, dit is die enigste manier om te leer bemeester jou stelsel en suksesvol te wees. Wel, Meta Trader is die mees algemene program wat deur handelaars so ek gaan hierdie stelsel te verduidelik op hierdie platform. Die aanwysers wat hier verskaf werk aan net Meta Trader 4 platform. Jy moet aanwysers aan aanwysers gids en sjabloon lêers kopieer na Sjabloon gids. Byvoorbeeld: Aanwysers gaan na C: mt4expertsindicators gids en templates gaan na C: mt4templates. Nou gaan ek 'n strategie wat goed werk solank as wat jy die reëls volg verduidelik. Jy kan hierdie strategie gebruik vir al die groot pare. Aanbevole tyd raam is 4hours. eers 'n blik op die grafiek hieronder. As jy sien wat ons gebruik Heiken Ashi kerse. Maar hoekom Heiken Ashi Kerse Daar is vyf primêre seine wat tendense en koopgeleenthede identifiseer: Positiewe kerse (groen) met geen Wicks: Daar is 'n sterk uptrend momentum in die sessie en dit sal waarskynlik voortgaan. Hier sal die handelaar 'n hands-off benadering tot winste het terwyl sterk oorweeg voeg tot die posisie. Positiewe kerse met geen laer 8220shadows8221 dui op 'n sterk uptrend: laat jou winste te ry positiewe kerse (groen) met skadu of Wicks: Krag gaan voort om die prys aksie hoër ondersteun. Op hierdie punt, met opwaartse potensiaal steeds teenwoordig is, sal die belegger waarskynlik kyk na die idee van die toevoeging tot die algehele posisie. 'N Kleiner kers liggaam met meer wieken: Soortgelyk aan die doji kandelaar vorming, hierdie kers dui op 'n naby-termyn ommekeer in die algehele tendens. Sein besluiteloosheid, deelnemers aan die mark is geneig om te wag vir verdere gerigte vooroordeel voor die druk van die mark die een of ander manier. Handelaars volgende op die sein sal waarskynlik verkies bevestiging voor die inisiëring enige posisies. Negatiewe kerse (rooi) met skadu of Wicks: swakheid of negatiewe momentum ondersteun die prys aksie laer in die mark. As gevolg hiervan, sal handelaars wil om te begin om uit aanvanklike lang posisies of verkoop posisies op hierdie punt. Negatiewe kerse (rooi) met geen skadu of Wicks: Die verkoop van momentum is sterk en sal waarskynlik ondersteun 'n skuif laer in die algehele agteruitgang. As gevolg hiervan, sal die handelaar goed doen om toe te voeg tot die bestaande kort Holdings. Trading Made Simple Trading Strategie: Trades gemaak tussen 06:00 GMT en 14:00 GMT. Ons betree 'n handel wanneer groen kruis rooi op die TDI aan die begin van daardie kers. As dit is 3 of meer kerse, don8217t betree die handel. Wag vir 'n ander handel opgestel. Die enigste uitsondering is wanneer groen weerkaats rooi en gaan voort, dan is dit OK om weer in te voer op die weiering. Verlaat jou handel wanneer die groen TDI lyn plat gaan, begin om oor te haak of maak 'n tjek merk ommekeer. In hierdie voorbeeld, kan jy sien wanneer ons voorwaardes voldoen word. Eerste geel gemerkte kers is waar ons verkoop en tweede gemerk kers is waar ons koop. Plaas jou stop volgens jou risiko-aptyt. Begin handel hierdie strategie op 'n demo rekening totdat jy jou vertroue te bou en dan eers oorweeg te skakel na 'n lewendige rekening. Aflaai Trading Made Simple Forex Strategie Aanwysers en Sjabloon aflaai sluit in: strategy5.tpl Stogastiese Slope. ex4 TDI Rooi Green. ex4 SynergyAPB. ex4TDI en Stogastiese strategie geword Mei 2013 Status: Lid 67 Posts Dit is my strategie vir die maak van geld. Dit is soortgelyk aan eelfranz s quotTrading Made Simplequot. Stel TDI aanwyser. Setup Stogastiese Helling aanwyser as OORLEGTAFELDOEKE (bo-op TDI). Verwyder die vinnig bewegende lyn van TDI (draai dit swart sodat jy kan nie dit sien), sodat net die rooi lyn bly (Ek verander die kleur groen, want dit staan ​​uit 'n beter). Nou verwyder die blou stippellyn van die Stogastiese Helling (draai dit weer swart). Ook, verwyder die 80/20 lyne van Stogastiese Helling so goed. Sien foto aangeheg vir my persoonlike opstelling. HIERDIE net werk met AUDUSD, mors nie jou tyd met ander pare, het ek probeer. Nou, al wat jy hoef te doen, is dit: 1) Wag vir TDI bo 68 te skuif, of onder 32 (van nou af sal ons aanneem TDI verskuif bo 68 vir eenvoud). 2) Wanneer TDI is bo / op die 68 lyn, wag vir Stogastiese om dit afwaarts te steek. Sodra dit kruisies afwaarts, betree kort (dit moet steek en sluiting onder die TDI lyn). 3) Elke 25 pitte prysbewegings teen jou uit inskrywing, neem 'n ander posisie ewe groot. 4) Wanneer TDI raak / kruisies die 50 lyn, ek plaas 'n stop verlies net bokant die onlangse hoogtepunte. 5) Ongeag hoeveel poste wat ek het, ek neem altyd 'n paar wins by 100 pitte. (Ek het nog nooit meer as 6 posisies by die Max neem) 6) Indien TDI begin beweeg af, gaan dan terug na bo, of dit 'n dubbele top of gaan voort om te styg nog hoër, ek hou om posisies, maar kyk om te sluit by die algehele gelykbreekpunt (dit gebeur een keer elke. sê 4 ambagte, maar ek het nog nooit geld verloor, net vashou aan die strategie). 7) As jy probeer om net handel met die tendens, sal jy skaars sien enige TDI dubbel tops / breakouts, maar ek ignoreer tendens rigting en altyd handel beide maniere, in die ergste geval ek gelykbreekpunt. 8) Die enigste keer wat ek nog ooit geld verloor is wanneer TDI raak / verbreek die 50 lyn, ek stel my stop-verlies, dan gaan dit terug. Afhangende hoeveel poste wat jy het, sal een waarskynlik gelykbreekpunt en die res sal wees teen 'n klein verlies (niks in vergelyking met die winste, byna geen vergelyking) Aangeheg is 'n foto van my setup. Indien u enige vrae wat jy kan vra, sal ek om te antwoord wanneer im, maar ek beveel julle dit probeer en maak 'n paar opmerkings. Moet asseblief nie my stelsel bash as jy nie al die reëls gelees het en ten minste kyk na my / jou kaarte om te sien dat dit nie bs. P. s. Wanneer ek genoem Double Top bo, ek bedoel op TDI, nie prys. Ook, ek gebruik net 1 uur kaarte, en gebruik slegs AUDUSD. P. S.S. Ek het vergeet om die groen vertikale lyne Ek het getrek noem verteenwoordig 'n lang, rooi vir 'n kort, en wit was 'n handelsmerk, maar blyk as 'n dubbel-top op TDI so ek sy kleur verander. Aangeheg Images (Klik om te vergroot) geword Augustus 2012 Status: Lid 34 Posts Dankie dat jy jou metode, aandaleb. Is ek reg in verstandhouding dat jou uiteindelike TP, in die veronderstelling gunstige positiewe beweging, is die TDI-band kodering die teenoorgestelde vlak van 68/32 Byvoorbeeld, in die voorbeeld hierbo, Im probeer om tussen die lyne lees en te verstaan, maar dit blyk dat sedert die TDI kan nie getref 68, julle wat daarop dui neem wins uit die lang en inisieer 'n kort by die TDI Double top. Is dit reg geword Desember 2011 Status: Lid 130 poste te plaas jou aanwysers en templates en verduidelik meer Dit is my strategie vir die maak van geld. Dit is soortgelyk aan eelfranz s quotTrading Made Simplequot. Stel TDI aanwyser. Setup Stogastiese Helling aanwyser as OORLEGTAFELDOEKE (bo-op TDI). Verwyder die vinnig bewegende lyn van TDI (draai dit swart sodat jy kan nie dit sien), sodat net die rooi lyn bly (Ek verander die kleur groen, want dit staan ​​uit 'n beter). Nou verwyder die blou stippellyn van die Stogastiese Helling (draai dit weer swart). Ook, verwyder die 80/20 lyne van Stogastiese Helling so goed. Sien foto aangeheg vir my. Dankie dat jy jou metode, aandaleb. Is ek reg in verstandhouding dat jou uiteindelike TP, in die veronderstelling gunstige positiewe beweging, is die TDI-band kodering die teenoorgestelde vlak van 68/32 Byvoorbeeld, in die voorbeeld hierbo, Im probeer om tussen die lyne lees en te verstaan, maar dit blyk dat sedert die TDI kan nie getref 68, julle wat daarop dui neem wins uit die lang en inisieer 'n kort by die TDI Double top. Is dit reg Ja, my TP is wanneer TDI 'n handelsmerk in die teenoorgestelde rigting snellers, hoewel ek altyd 'n wins sal neem 100 pitte. As die neiging is af, en ek het opgemerk dat TDI sukkel slaan 68, en ek is 'n lang, sal ek wins te neem voordat dit na 68, met die veronderstelling dat dit nie in staat wees om dit te bereik, maar nog steeds net vir Stoch kruis nie. Soos vir die TDI Double Top, sou ek 'n handelsmerk op die eerste Stoch kruis van die TDI plaas, maar wanneer TDI terug opwaarts beweeg na sy vorige hoog is, sal ek kyk om uit te klim, al langs die voortsetting van posisies te neem (gemiddeld 'n beter prys ), totdat ek in staat om uit te kry by gelykbreekpunt. Die grafiek is vanaf hierdie week, ek dink die week voor (of dalk voor dat) Stoch oorgevaar TDI, maar dit was effens laer as 68 en prys gedaal Bigtime. Nadat dit gebeur het soos nog 2 keer, Ek sit aantekeninge oor die term herinner my dat ek kan n kortsluiting sonder TDI noodwendig met bogenoemde 68 te wees, aangesien die tendens so sterk was. Lees die aantekeninge oor die term en jy kan sien wat ek bedoel. As jy sê in die reëls wat TDI het bo 68 om te gaan en dan skielik leer ons dat dit nie nodig is, dan is dit 'n slegte begin vir die bekendstelling van 'n stelsel. Miskien beter om te sê dat daar geen stelsel, jy handel oor diskresie en gebruik aanwysers net vir visuele hulpmiddel.


No comments:

Post a Comment